Op 22 april 2023 organiseerde de Godard stichting weer een openlucht bioscoop in het prachtige decor van Kasteel Nederhorst!

Film kijken in de buitenlucht

Een film kijken in de buitenlucht heeft iets magisch: de zon gaat onder, de sterren verschijnen en onder het genot van een drankje kun je in het prachtige decor van Kasteel Nederhorst kijken naar een mooie muziekfilm.

Welke film het werd hielden we nog even geheim, maar iedereen kan de nummers van John, Paul, George en Ringo meezingen. En Ed Sheeran maakt een gast appearance in deze film!

Het kasteelterrein was vanaf 20:00 uur open. De film begon om 21:00 uur. Je eigen kleedje of klapstoel mee en genieten met vrienden en familie bij de openluchtbios!

Kaartjes kostten 12,50 euro p.p. en waren online te bestellen via onderstaande link, of - uitsluitend à contant! - bij Passiflora, Vaartweg 1, te koop.

Logo's Stadsherstel Amsterdam, Harmine Wolters stichting, Arens makelaars, en Webs4u.nl

De openluchtbioscoop wordt mede mogelijk gemaakt door Stadsherstel, de Harmine Wolters Stichting, Arens Makelaars en Webs4U.nl.