De stichting bouwt voort op evenementen die in eerdere jaren ad hoc georganiseerd zijn, zoals operavoorstellingen in de kasteeltuin en de kleine exposities van Galerie Eewal in een van de bijgebouwen. Maar voor het organiseren van evenementen is de Godard stichting is volledig afhankelijk van donaties en subsidie. Er worden actief sponsors gezocht binnen de Bergse gemeenschap.

Wilt u ons steunen? Dan kunt u uw donatie overmaken naar rekening nr. NL73TRIO 01 983 133 81 t.n.v. Godard Stichting te Nederhorst den Berg.

De openluchtvoorstellingen van 2022 zijn mede mogelijk gemaakt door

de Harmine Wolters Stichting en Stadsherstel Amsterdam.

Na de openluchtvoorstellingen van 2019 heeft Arens Makelaars ook de openluchtvoorstellingen van 2022 mede mogelijk gemaakt.

Logo Wijdemerenfonds

Het Bevrijdingsontbijt 2018 kon gerealiseerd worden door steun van Het Wijdemerenfonds.

De openlucht theaterdag 2017 werd mogelijk gemaakt door de inzet van een grote groep vrijwilligers en door diverse bijdragen uit de lokale gemeenschap.